Jarosław Migdał

Specjalista w dziedzinie wspomagania leczenia chorób cywilizacyjnych

Zamów trening personalny

Promocyjne ceny. Oferta do wyczerpania zapasów.

Ministerstwo zdrowia alarmuje

"Choroby cywilizacyjne to jeden z największych problemów zdrowotnych państw wysoko rozwiniętych i krajów szybko rozwijających się, w tym Polski." - oficjalny komunikat.

Kim jestem?

  • Absolwent AWF

    Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, kier. Wychowanie Fizyczne.

  • Instuktor

    Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością kulturystyka – certyfikowany przez Urząd Kultury Fizycznej i Sportu (nr 3588/I/R/2000), instruktor narciarstwa alpejskiego, patent żeglarski, dietetyk sportowy.

  • Mistrz Polski

    Były Młodzieżowy Mistrz Polski w biegach średnich i długich, kilkukrotny Mistrz Makroregionu (9 województw) w biegach średnich i długich oraz sztafecie olimpijskiej.

  • Motto:

    „Bezruch jest chorobą, ruch jest powrotem do zdrowia” - Gabriella Roth

W czym mogę Ci pomóc?

Specjalizuję się we wspomaganiu leczenia poprzez aktywnośc fizyczną m.in.poniższych chorób

  • stop cukrzycy

    Otyłość

    wysiłek...

  • stop cukrzycy

    Choroby onkologiczne

    systematyczne wykonywanie ćwiczeń...

  • stop depresji

    Zaburzenia hormonalne

    hormony wywierają duży wpływ na...

  • stop cukrzycy

    Cukrzyca

    wysiłek...

  • stop depresji

    Choroby sercowo-naczyniowe

    choroby układu krążenia są główną...

  • stop depresji

    Depresja

    wysiłek...

Plany treningowe

Mikrocykl

Mikrocykl - jest częścią procesu treningowego. Składa się z kilku lub kilkunastu jednostek treningowych. Główną zasadą budowy jest regularne powtarzanie określonych układów zajęć i ćwiczeń. Mikrocyklem może być np. okres wprowadzający do wysiłku właściwego, który pozwolli nam osiągnąć założone wcześniej cele.
plan miesięczny
(8-12 treningów)

 
16zł/1 trening

Mezocykl

Mezocykl - jest to okres, który zmienia swój cel w zależności od etapu treningu sportowego. Jeden mezocykl zawiera zazwyczaj od 3 do 6 mikrocykli. Celem mezocykli jest maksymalizacja rozwoju wytrenowania, zapobieganie urazom czy przesileń (spadkom formy). Mezocyklem mogą być np. trzy mikrocykle: adaptacyjny, właściwy oraz regeneracyjny.

plan kwartalny
(24-36 treningów)

 

14zł/1 trening

Makrocykl

Makrocykl - jest największą strukturą, który uwzględnia mezocykle w odpowiednich przedziałach czasowych. Długość makrocykli może być 6 miesięczna, roczna czy też kilku letnia. Osoby dbające o wszechstronny rozwój często stosują makrocykle roczne, w których znajdziemy mezocykl: wprowadzający i trening właściwy skierowany na założony cel (np.odtłuszczenie narządów wewnętrznych, wzmocnienie wydolności serca, wydolności odechowej, wytrzymałości, regeneracji, poprawy gospodarki hormonalnej itp.).

plan roczny
(96-144 treningów)

 

10zł/1 trening